Головна » Файли » Мої файли |
[ Викачати з сервера (28.0 Kb) ] | 06.03.2010, 14:32 |
І. Тема: Вибори. ІІ. Мета: навчити учнів – майбутніх виборців бути свідомими громадянами і правильно голосувати. ІІІ. Матеріали: Конституція України, закон України "Про вибори Президента України”,бюлетені, урни, кабінка, списки виборців. ІV. Хід занять. 1.
Ознайомити учнів з розділом ІІІ Конституції України
"Вибори. Референдум” ст. 69, 70, 71. Стаття 69. Народне
волевиявлення здійснюється через вибори, референдум та інші форми безпосередньої
демократії. Стаття 70. Право
голосу на виборах і референдумах мають громадяни України, які досягли на день
їх проведення вісімнадцяти років. Стаття 71. Вибори до органів державної
влади та органів місцевого самоврядування є вільними і відбуваються на основі
загального рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування. Виборцям гарантується вільне волевиявлення. 2. Пояснити учням терміни із статті 71 Конституції України: загальне виборче право, рівне виборче право, пряме виборче право, таємне голосування, вільне волевиявлення, – користуючись ст.2, ст.3, ст.4, ст.5, ст.6, ст.7 закону України "Про вибори Президента України”. 3. Провести дискусію на теми цих статей. 4. Ознайомити учнів із статтею 76 "Організація і порядок голосування” закону України "Про вибори Президента України”. 5.
Проведення рольвої гри-симуляції
"Вибори”. Обрати 4-ох учнів, що будуть кандидатами на
умовну посаду. Дати їм 10 хвилин для визначення "передвиборних обіцянок”.
Обрати інших 4-ох учнів, які будуть утворювати так звану дільничу виборчу
комісію (ДВК). Дати їм списки виборців (решти учнів класу), урни та бюлетні.
Після цього 4 кандидати мають представити свої передвиборчі програми перед
виборцями – учнями класу. Організувати голосування: учні-виборці
підходять до членів ДВК, отримують бюлетень з іменами кандидатів, по черзі
заходять в дерев’яну кабінку, відзначають обране ім’я кандидата і, виходячи,
кидають бюлетень в урну. Один з учнів – членів ДВК має порушити порядок видачі
бюлетня. Наприклад, не поставити підпис у належному місці в бюлетні або
вказати учню-виборцю за кого він має
голосувати і т.п., для того, щоб
перевірити, як учні виборці засвоїли виборчі права. Після цього скласти акт про
порушення виборчих прав. Після закінчення голосування учні – члени ДВК розкривають урну, підраховують голоси та результати голосування передають у територіальну виборчу комісію (ТВК) – вчителю, який їх оголошує. Вибори закінчуються. 6.
Провести анкетування по темі
"Вибори”. Анкета1. Ім’я, прізвище ____________________________ 2. Чи зрозуміли Ви, як має проходити
процедура голосування?_______________ 3. Ким із дійових осіб Ви б хотіли
бути на виборах?________________________ 4. Вибори для Вас поняття нове чи ви вже про них знаєте?__________________________________ 5. Ваші враження від занять. __________________ Сценарій розробив Василь Василишин | |
Переглядів: 873 | Завантажень: 113 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 1 | ||
| ||