Вітаю Вас, Гість
Головна » Файли » Мої файли

Сценарій занять
[ Викачати з сервера (28.0 Kb) ] 06.03.2010, 14:32

І.    Тема:    Вибори.

ІІ.   Мета: навчити  учнів – майбутніх виборців бути свідомими громадянами і правильно голосувати.

ІІІ.  Матеріали: Конституція України, закон  України "Про вибори Президента  України”,бюлетені, урни, кабінка, списки виборців.

ІV.  Хід   занять.

1.            Ознайомити  учнів з розділом ІІІ Конституції України "Вибори. Референдум” ст. 69, 70, 71.

Стаття 69. Народне волевиявлення здійснюється через вибори, референдум та інші форми безпосередньої демократії.

Стаття 70. Право голосу на виборах і референдумах мають громадяни України, які досягли на день їх проведення вісімнадцяти років.

Стаття 71.  Вибори до органів державної влади та органів місцевого самоврядування є вільними і відбуваються на основі загального рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування.

Виборцям гарантується вільне волевиявлення.

2.            Пояснити учням терміни із статті 71 Конституції України: загальне виборче право, рівне виборче право,  пряме виборче право, таємне голосування, вільне волевиявлення, – користуючись ст.2, ст.3, ст.4, ст.5, ст.6, ст.7  закону України "Про вибори Президента України”.

3.            Провести дискусію на теми цих статей.

4.            Ознайомити учнів із статтею 76 "Організація і порядок голосування” закону України "Про вибори Президента України”.

5.            Проведення рольвої гри-симуляції "Вибори”.

    Обрати 4-ох учнів, що будуть кандидатами на умовну посаду. Дати їм 10 хвилин для визначення "передвиборних обіцянок”. Обрати інших 4-ох учнів, які будуть утворювати так звану дільничу виборчу комісію (ДВК). Дати їм списки виборців (решти учнів класу), урни та бюлетні. Після цього 4 кандидати мають представити свої передвиборчі програми перед виборцями – учнями класу.

    Організувати голосування: учні-виборці підходять до членів ДВК, отримують бюлетень з іменами кандидатів, по черзі заходять в дерев’яну кабінку, відзначають обране ім’я кандидата і, виходячи, кидають бюлетень в урну. Один з учнів – членів ДВК має порушити порядок видачі бюлетня. Наприклад, не поставити підпис у належному місці в бюлетні або вказати  учню-виборцю за кого він має голосувати і т.п., для  того, щоб перевірити, як учні виборці засвоїли виборчі права. Після цього скласти акт про порушення виборчих прав.

    Після закінчення голосування учні – члени ДВК розкривають урну, підраховують голоси та результати голосування передають у територіальну виборчу комісію (ТВК) – вчителю, який їх оголошує. Вибори закінчуються.

6.            Провести анкетування по темі "Вибори”.

 

Анкета

1.   Імя, прізвище ____________________________

2.     Чи зрозуміли Ви, як має проходити процедура голосування?_______________

3.   Ким із дійових осіб Ви б хотіли бути на виборах?________________________

4.    Вибори для Вас поняття нове чи ви вже про них знаєте?__________________________________

5.    Ваші враження від занять. __________________


Сценарій розробив Василь Василишин



Категорія: Мої файли | Додав: vvas
Переглядів: 873 | Завантажень: 113 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
06.04.2024
1. Brandonexozy [Матеріал]
native herbal remedies <a href=""> https://forums.dieviete.lv/profils/127605/forum/ </a> pilling laryngoscope

Ім`я *:
Email *:
Код *: